وبلاگ

زمان برگزاری جام جهانی قطر

زمان برگزاری جام جهانی قطر

زمان برگزاری جام جهانی قطر

کشور قطر یکی از کشورهای خاورمیانه است که با داشتن منابع مالی بسیار زیاد جزو ثروتمندترین کشورهای جهان شناخته می‌شود و همچنین به دلیل شرایط بسیار خوبی که برای میزبانی جام جهانی فوتبال دارد توانسته در سال ۲۰۲۲ میزبان مسابقات باشد و هزینه‌های زیادی را برای اقامت بهتر مسافران بر عهده دارد.

یکی از رشته‌های ورزشی که در سراسر جهان مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و طرفداران زیادی پیدا کرده است، رشته فوتبال می‌باشد که هر ۴ سال یکبار در جام جهانی در یک کشور برگزار شده و افراد بسیاری از سراسر جهان به این کشور سفر می‌کنند. مسابقات فوتبال جزو هیجان انگیزترین مسابقات محسوب می‌شوند.

به دلیل وجود ذخایر نفتی و همچنین صید مروارید‌های زیاد در کشور قطر، این کشور توانسته است پیشرفت بسیار زیادی از نظر اقتصادی و مراکز تفریحی و گردشگری داشته باشد و همچنین با وجود ورزشگاه‌های چند هزار نفری فوتبال می‌تواند میزبان بسیار خوبی برای مسابقات جام جهانی در نظر گرفته شود.

زمان برگزاری مسابقات در کشور قطر نسبت به سال‌های پیش در زمانی متفاوت با کشورهای دیگر برگزار می‌شود.

زمان دقیق برگزاری مسابقات

بر اساس اعلام دولت کشور قطر و شرایط مناسبی که برای زمان برگزاری مسابقات مشخص شده است تاریخ دقیق این مسابقات از تاریخ ۲۱ نوامبر 2022 تا 18 دسامبر 2022 می‌باشد. یعنی از تاریخ سی آبان تا 27 آذر ماه 1 برگزار می‌شود.

حدود چهار هفته طول می‌کشد تا تکلیف قهرمان جام جهانی مشخص شود و این چهار هفته، زمان سرنوشت‌سازی را برای تیم ملی کشور ما رقم می‌زند. امیدواریم که بتوانیم شاهد بهترین نتایج برای کشورمان باشیم.

اگر به‌دنبال رفتن به کشور قطر و مشاهده مسابقات فوتبال در این کشور هستید می‌توانید از طریق تورهای مختلف به این کشور سفر کنید و باید قبل از آن برای دریافت ویزا و تهیه بلیط به یکی از آژانس‌های هواپیمایی مراجعه کنید.

این برای اولین بار است که در کشور قطر مسابقات جام جهانی در فصل پاییز انجام می‌شود و تا به امروز بیشتر مسابقات در ماه‌های خرداد و تیر و در فصل تابستان برگزار می‌شد و مورد توجه افراد بسیاری قرار می‌گرفته است و بیشتر به دلیل شرایط آب و هوایی کشور قطر است.

قرعه کشی مسابقات جام جهانی در شهر دوحه قطر برگزار شد و به صورت گروه بندی باید در زمان مشخص بازی‌ها انجام گیرد و ورزشگاه‌های مختلف میزبان مسابقات هستند. این ورزشگاه‌ها در مکان‌های مختلف کشور قطر قرار دارند.

اگر می‌خواهید به راحتی ویزا و شرایط حضور در مسابقات جام جهانی را دریافت کنید بهتر است از هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهید تا ظرفیت آن پر نشود. با توجه به تحقیقات انجام شده قرار است حدود یک و نیم میلیون نفر انسان از سراسر جهان به کشور قطر سفر کنند و شاهد مسابقات جام جهانی باشند.

کشور قطر دارای هتل‌های بسیار زیادی است که امکانات خوبی را برای اقامت مسافران فراهم کرده‌اند و در زمان اقامت در کشور قطر مسافران علاوه بر رفتن به ورزشگاه‌ها و مشاهده بازی‌های فوتبال می‌توانند به گشت‌های درون شهری نیز بپردازند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها