خیابان مطهری ، انتهای خیابان ترکمنستان ، نبش سپیدار ، پلاک ۲

شماره تماس، ایمیل و شبکه های اجتماعی

جهت کسب اطلاعات تخصصی در زمینه های ویزا، پیکاپ ویزا، وقت سفارت، اخذ اقامت و تور با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

رزرو نوبت مشاوره

برای دریافت مشاوره تخصصی، با مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید.

مشاورین مجرب مجموعه مانیا مهاجر ، پله به پله با شما همراه خواهند بود تا مراحل مهاجرت را به راحتی طی کنید و با آگاهی کافی بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

مهاجرت پروسه ای چالش بر انگیز و سرنوشت ساز است و نیازمند وقت و هزینه زیادی است.

انتخاب بهترین مشاور و دفتر مهاجرتی می تواند تفاوت بین اخذ ویزا یا ریجکت ویزا و تغییر مسیر زندگی و آینده متقاضی باشد.

در انتخاب بهترین مسیر در پروسه مهاجرت، استفاده از تجارب افرادی که سابقه مهاجرت داشته اند، جمع آوری اطلاعات به روز از برنامه های مهاجرتی و آشنایی با قوانین و جزئیات آنها بسیار مهم و تاثیر گذار است.

با توجه به این که هر کشوری دارای قوانین مهاجرتی متفاوت است و از سوی دیگر تغییر مداوم این قوانین از سوی دولت ها یا به دلایل سیاسی، دستیابی به اطلاعات دقیق و موثق به منظور تصمیم گیری درباره مقصد مهاجرت و برنامه مهاجرتی مناسب توسط خود متقاضی تا حدودی دشوار است. شما می توانید با ارائه رزومه خود از مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره مند شوید؛ تا بهترین و مناسب ترین تصمیم را برای آینده خود اتخاذ کنید.

مشاوره تحصیلی

موسسه مهاجرتی ما در زمینه مشاوره تحصیلی با مشاورین متخصص کشورهای مختلف در ارتباط بوده و به راحتی شما را با دانشگاهی که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید مرتبط می کند و از این طریق می توانید اطلاعات دقیق و کاملی را درباره موضوعاتی که مد نظرتان است کسب کنید. در صورتی که تمایل دارید شرایط خود را برای ادامه تحصیل در کالج ها و دانشگاه های خارج از کشور ارزیابی کنید؛ می توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان ما در بخش دپارتمان تحصیلی مانیا مهاجر استفاده کنید. مشاورین ما با بررسی پیشینه تحصیلی و شرایط شما، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می دهند و در طول مسیر اخذ پذیرش تحصیلی با شما همراه خواهند بود.

رزرو تورهای گردشگری

شما می توانید در وب سایت بخش گردشگری ما به آدرس maniaparvaz.com که دارای مجوز رسمی از سازمان گردشگری تهران می باشد؛ محبوب ترین تورهای داخلی و خارجی را با مناسب ترین قیمت جست و جو کنید.

آژانس مانیا پرواز با همکاری ایرلاین های بزرگ کشور، مجری مستقیم و برگزار کننده حرفه ای تورهای داخلی و خارجی می باشد.

ثبت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

درخواست های این قسمت، مستقیما توسط مدیریت مجموعه مانیا مهاجر مورد بررسی قرار می گیرد و پاسخ آن برایتان ارسال خواهد شد.

[ninja_form id=”6″]